Auta wykorzystują takie samo podwozie. Sedan ma wydłużony o 39 cm tył, dzięki czemu wygospodarowano bagażnik o pojemności 510 l. Jak na pojazd o długości blisko 4,5 m SX4 sedan ma niewielki rozstaw osi, wynoszący 250 cm. Spuścizną po terenowym modelu są także spore, 15-calowe koła z oponami o wymiarach 195/65 R 15. Suzuki podkreśla, że auto mierzy 155 cm wysokości i zapewnia duży komfort podróżowania.
Samochód oferowany jest w wersji GLX z klimatyzacją ręczną, sześcioma poduszkami powietrznymi, ABS, klimatyzacją oraz immobiliserem. Kosztuje 51 900 zł. Droższa wersja GS za 56 900 zł ma dodatkowo system stabilizacji toru jazdy ESP, radio z CD i klimatyzację automatyczną. Najdroższy jest sedan wyposażony w 4-stopniową skrzynię automatyczną – za niego trzeba zapłacić 62 900 zł.
Dostępny jest tylko silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 107 KM. Standardowo montowana jest pięciostopniowa ręczna skrzynia biegów. Wyposażone w nią auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 10,7 s i osiąga 180 km/h. Sx4 sedan ma napęd na przednie koła, ale jeżeli popyt będzie duży, to pojawi się także wersja z napędem na wszystkie koła.