Reklama

Ziobryści promują się Adamkiem, PiS usuwa spot Fotygi

To już ostatnie akty kampanii wyborczej przed świętami Zmartwychwstania Pańskiego. Politycy zapewniali, że Wielki Tydzień będzie czasem wygaszania czynnej agitacji wyborczej. Mimo to, postanowili jeszcze raz przypomnieć o sobie wyborcom.

Aktualizacja: 18.04.2014 19:14 Publikacja: 18.04.2014 14:06

Screen z usuniętego spotu Anny Fotygi

Screen z usuniętego spotu Anny Fotygi

Foto: YouTube

Nowy spot opublikowała Solidarna Polska Zbigniewa Ziobry. Za swój największy atut partia uznała lidera śląskiej listy Tomasza Adamka i to właśnie on jest głównym bohaterem reklamówki. Na początku lektor przypomina sportowe osiągnięcia boksera i podkreśla jego popularność na świecie, po czym głos zabiera sam Adamek. - Zawsze czułem oparcie w Bogu i wartościach wyniesionych w domu - mówi i dodaje, że z powodu śmierci ojca, szybko musiał dorosnąć,  opiekować się czterema siostrami i matką.

- Upór i ciężka praca doprowadziły mnie na szczyt. Jako mistrz świata z dumą reprezentowałem Polskę - podkreśla bokser i zapewnia, że teraz chce walczyć o sukces polskich rodzin z ramienia Solidarnej Polski. Spot kończy krótkie wystąpienie Zbigniewa Ziobry, który stwierdza, że to właśnie jego partia ma najlepszą drużynę do europarlamentu. To hasło, które do opisania swoich kandydatów często, również w obecnej kampanii, używa Platforma Obywatelska.

W ostatnim czasie aktywniejsze jest również Prawo i Sprawiedliwość. Po zaprezentowaniu hasła, przypomnienia spotu z objazdu Jarosława Kaczyńskiego po kraju i zapowiedziach aktywniejszego pilnowania rzetelności wyborów, partia stawia na internetową odsłonę kampanii. W sieci rozpoczęła się bardziej intensywna promocja stworzonej specjalnie na eurowybory strony wybierzpis.pl, powstały także jej profile m.in. na Youtube, Twitterze i Facebooku. Strona wzbogaciła się także o listy kandydatów i ich sylwetki. Można także znaleźć aktualny kalendarz najważniejszych wydarzeń kampanii oraz bazę zdjęć i filmów promocyjnych.

Okazuje się jednak, że PiS stara się również minimalizować błędy. Po miażdżącej krytyce, z sieci zniknął spot wyborczy startującej z jedynki w Gdańsku Anny Fotygi. Posłanka zaprzecza jednak, by miała z nim coś wspólnego. - To nie był mój spot - mówi "Rz", a na dalsze pytania, m.in. czym, jeśli nie spotem był ten film, odmawia odpowiedzi.

Aktywny pozostaje także Sojusz Lewicy Demokratycznej, który kontynuuje swoim Czerwonym Autobusem objazd po kraju. Po  Kielcach i województwie świętokrzyskim, kolejnym przystankiem był Radom. Przedstawiciele partii, z liderką mazowieckiej listy Anną Kalatą przekonywali, że europarlamentarzyści są w stanie zaradzić problemom na Mazowszu.

Reklama
Reklama

Polska Razem Jarosława Gowina zaprezentowała kolejną odsłonę swojej kampanii "Żyj po polsku". Tym razem lider partii odwiedził jedną z warszawskich burgerowni i rozmawiał z jej właścicielem o drodze do sukcesu biznesowego. Aktywny był także Paweł Kowal, który wystosował apel do warszawskich słoików, w którym zachęcał ich do dopisania się do rejestru wyborców i oddania na niego głosu.

Zgodnie z zapowiedziami wyciszeniu uległy kampanie PO i PSL. Platforma z nową ofensywą ma ruszyć dopiero po świętach. W ostatnim tygodniu tłumaczyła się jedynie z umieszczonego na kanale Youtube partii materiału, w którym Donald Tusk składał kwiaty pod pomnikiem ofiar smoleńskich na Powązkach. Mimo że na końcu spotu umieszczono tablicę z informacją, że materiał sfinansowano ze środków KW Platformy Obywatelskiej, to partia zaprzecza, by był to element kampanii.

Spot z Tomaszem Adamkiem

Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama