Z myślą o wsparciu swoich klientów, firma Eniro Polska, właściciel lokalnej wyszukiwarki PanoramaFirm.pl, nawiązała długofalową współpracę z Grupą Wirtualna Polska w zakresie realizacji kampanii e-mailingowych. W ramach kooperacji obie firmy koncentrują się na wsparciu sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
E-mailing jest doskonałym narzędziem umożliwiającym indywidualną komunikację pomiędzy klientem a konsumentem, a tym samym pozwala na budowanie między nimi relacji opartej na wzajemnym zaufaniu i lojalności. E-mailing pozwala także na interakcję – na przeniesienie klienta do sklepu internetowego lub strony internetowej ze szczegółami oferty. Jak pokazują dane aż 55% firm generuje co najmniej 10% sprzedaży poprzez email marketing.
„Panorama Firm, wiodąca marka Eniro Polska, od lat dostarcza polskim przedsiębiorcom nowoczesne rozwiązania z zakresu marketingu cyfrowego, aby mogli osiągać biznesowe sukcesy. Nasi konsultanci stale kontaktują się z tysiącami właścicieli firm oferując im kompleksowe usługi – od pakietów cyfrowych w Panoramie Firm do mobilnych stron www czy remarketingu”. – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku, Eniro Polska. „Dzięki nawiązanej współpracy z Grupą Wirtualna Polska, poszerzyliśmy naszą ofertę o kompleksową realizację kampanii e-mailingowych. Teraz będziemy mogli jeszcze lepiej wspierać naszych klientów. E-mailing jest przecież uznawany za jeden z najskuteczniejszych i najszybciej działających kanałów komunikacji. Dodatkowo, gwarantujemy, że przekaz reklamowy naszych klientów zostanie w 100% dostarczony do wskazanej grupy docelowej, dzięki unikatowemu systemowi partnera - Grupy Wirtualna Polska, który realizuje wysyłkę kampanii e-mailingowej.” – dodaje Magdalena Wypychowicz.
W ramach współpracy i wsparcia udzielanego właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw Eniro Polska oferuje:
- dobór bazy do wysyłki, w tym możliwość precyzyjnego doboru grupy docelowej poprzez kryteria targetowania, takie jak: miejsce zamieszkania, płeć, wiek, wykształcenie, branże i zainteresowania;