Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.03.2017 10:25 Publikacja: 30.03.2017 10:25
Jednym z największych problemów klientów dzwoniących na infolinię jest oczekiwanie na połączenie z konsultantem. Nie chcą oni niepotrzebnie czekać, bo nie mają na to ani ochoty, ani czasu. Oczywiście niektórych rzeczy się nie przeskoczy – liczba konsultantów jest ograniczona – niemniej pewne procesy da się zoptymalizować. Jeszcze bardziej irytujące od samego czekania na połączenie często jest jednak przechodzenie przez cały algorytm, który ma doprowadzić do rozmowy. Firma powinna zadbać o to, aby był on jak najprostszy i klient mógł porozmawiać z pracownikiem infolinii bez konieczności wybierania wielu opcji oraz wciskania wielu przycisków.
O czym dzisiaj rozmawialiśmy? Zapraszamy do obejrzenia najciekawszych fragmentów programu #RZECZo...
Wyobraź sobie ogród, który nie tylko wygląda pięknie, ale też staje się Twoją prywatną oazą spokoju. Miejsce, w...
Prezydentura Trumpa w czasie wojny w Ukrainie to dla Unii Europejskiej równanie z dwoma niewiadomymi. Pierwszy k...
Komentuje Tomasz Krzyżak z działu krajowego „Rzeczpospolitej”.
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Serwis GoWork.pl to coś więcej niż tylko portal z ofertami pracy. Strona oferuje bowiem dużo szerszy zakres funk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas