Czy deweloperzy w Cannes zobaczą słynny film promujący Warszawę polemkapusty?

Hanna Gronkiewicz-Waltz:

Na pewno nie na targach nieruchomości. Film „zkapustą“ ma promować Warszawę jako Europejską Stolicę Kultury. Na LazuroweWybrzeże jedziemy z hasłem „Warszawa miastem perspektywicznym“, w wersjiangielskiej „Grow with Warsaw“. Kampanię rozpoczęliśmy już w 2007 r.,m.in. w „The Economist“, CNBC – European Business czy „Forbsie“.

Czym konkretnie Warszawa pochwali się na targach?

Perspektywami organizacji Euro 2012, ponad 15 mld zł na inwestycje, dowydania w ciągu pięciu lat, np. na budowę metra, gotowością do partnerstwapubliczno-prywatnego np. przy budowie parkingów. Kilka lat temu nawiązanew Cannes kontakty zaowocowały np. budową biurowca Metropolitan przy pl.Piłsudskiego. Czekamy na ciekawe projekty, ale nie przyjmiemy ichbezkrytycznie. Przygotowaliśmy ofertę działek pod biura i apartamenty. Niemamy już na sprzedaż tak dużych jak zajezdnie przy Inflanckiej czyChełmskiej. Największa działka (74 tys mkw.) jest przy Wybrzeżu Gdyńskim,mniejsze są np. przy Bukowińskiej (ok. czterech tys.) czy Okopowej (11tys.). I mamy ciągle wolną przestrzeń w centrum.