Aktualizacja: 28.06.2020 21:00 Publikacja: 28.06.2020 21:00
Foto: Rzeczpospolita
Motorem napędowym rozwoju biznesu w przypadku wielu firm staje się e-commerce. Z raportu Gemiusa za 2019 r. wynika, że w Polsce łączna liczba internautów to 27,5 mln. Aż 60 proc. z nich kupuje w polskich e-sklepach, a 26 proc. – przez zagraniczne kanały e-sprzedaży. Wartość rynku e-commerce w Polsce systematycznie rośnie, a pandemia dodatkowo podbija tę dynamikę. Beneficjentem będą takie firmy jak Allegro czy Amazon.
W ramach tego sektora kapituła rankingu przyznała wyróżnienie firmie Oponeo.pl. To lider sprzedaży opon i felg przez internet. W 2001 r. był jednym z pierwszych polskich sklepów internetowych z oponami, a obecnie jest największym tego typu sprzedawcą w kraju – prowadzi sprzedaż w kilku państwach europejskich. To również największa w polskim internecie baza wiedzy dotycząca opon i największy zbiór opinii kierowców. Kapituła doceniła tę handlową firmę przede wszystkim za kompleksowy charakter biznesu i międzynarodową obsługę klientów.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas