Aktualizacja: 21.11.2016 12:57 Publikacja: 21.11.2016 12:54
Foto: Archiwum
Taka sytuacja jest szczególnie niebezpieczna w przypadku ekspansji na dalekich, słabo rozpoznanych rynkach. Zdarza się, że zapomina o tym nawet część firm dużych, mających znaczne handlowe doświadczenie i świadomość istniejących zagrożeń. Tymczasem niebezpieczeństwo związane z niesolidnością czy niewypłacalnością kontrahenta występuje na wszystkich rynkach i w każdym czasie. A umiejętność jego ograniczenia może decydować o odniesieniu przez firmę rynkowego sukcesu lub kosztownej porażki.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas