Aktualizacja: 27.04.2017 09:23 Publikacja: 26.04.2017 20:26
Meksyk jest otwartym na biznes, bardzo chłonnym, blisko 120-milionowym rynkiem.
Foto: Fotolia
Polska zacieśni relacje handlowe z Meksykiem. W czasie wizyty w tym kraju prezydenta Andrzeja Dudy podpisane zostały umowy o współpracy gospodarczej, a Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH), organizująca misję handlową polskiego biznesu, uruchomiła w Mexico City biuro handlowe. Partnerem misji był Bank Zachodni WBK, który wraz z Santander Mexico przygotowywał spotkania B2B dla polskich przedsiębiorców, a przez przynależność do Grupy Santander oferuje firmom wchodzącym na meksykański rynek merytoryczne wsparcie.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas