Lodowe imperium rodziny Grycan

Sygnując produkty swoim nazwiskiem, postawili wszystko na jedną kartę. Po ponad dekadzie wiedzą, że było warto. Firma, którą stworzyli, odnosi sukcesy i ma szanse pozostać w rękach rodziny na dłużej.

Aktualizacja: 02.07.2015 23:06 Publikacja: 02.07.2015 22:00

Mrożone desery od czterech pokoleń

Foto: Rzeczpospolita

Warszawska lodziarnia przy ulicy Puławskiej 11 to miejsce szczególne dla rodziny Grycanów. Przez ponad 20 lat prowadzili tam lokal pod szyldem Zielona Budka, a od 11 lat oferują lody pod marką Grycan – Lody od Pokoleń. To tutaj testują nowe smaki, które trafiają do ponad 130 lodziarni.

Lokal, od którego zaczęła się budowa lodowego imperium, Elżbieta i Zbigniew Grycanowie kupili w 1980 r. Jednak jak przyznają, lody pisane były im od dziecka. Tak jak ich córkom – Małgorzacie i Magdalenie.

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Wydarzenia Gospodarcze
Zarządzanie różnorodnością – DEI jako wyzwanie i klucz do sukcesu nowoczesnych organizacji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Wydarzenia Gospodarcze
Czy polska prezydencja w Unii Europejskiej to czas na rozpoczęcie debaty o kosztach zrównoważonej transformacji? Dyskusja w świetle raportu Mario Draghi’ego.
Wydarzenia Gospodarcze
Bezpieczeństwo lekowe - filar gwarantujący stabilność europejskiej gospodarki
Wydarzenia Gospodarcze
CSRD, CSDDD, Atestacja. Na jakim etapie jesteśmy?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Wydarzenia Gospodarcze
Transformacja biznesu w całym łańcuchu wartości – dobre praktyki