Reklama
Rozwiń
Reklama

Daniel Trzaskowski: Rośnie popularność produktów mobilnych

Produkt mobilny wyróżnia się wysoką wartością wykupu. Innymi słowy bierzemy produkt za 100 tys., który po trzech latach warty jest 50 tys. Klient spłaca tylko ten spadek wartości. Po zakończeniu okresu leasingu, pojazd wraca do firmy finansującej, a nie jest wykupywany - mówił podczas Impact mobility rEVolution'19 Daniel Trzaskowski, dyrektor zarządzający biznesu flotowego w Volkswagen Leasing GMBH oddział w Polsce.

Publikacja: 11.10.2019 14:00

Daniel Trzaskowski

Daniel Trzaskowski

Foto: rp.pl

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Kultura spoiwem społecznym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama