Daniel Trzaskowski: Rośnie popularność produktów mobilnych

Produkt mobilny wyróżnia się wysoką wartością wykupu. Innymi słowy bierzemy produkt za 100 tys., który po trzech latach warty jest 50 tys. Klient spłaca tylko ten spadek wartości. Po zakończeniu okresu leasingu, pojazd wraca do firmy finansującej, a nie jest wykupywany - mówił podczas Impact mobility rEVolution'19 Daniel Trzaskowski, dyrektor zarządzający biznesu flotowego w Volkswagen Leasing GMBH oddział w Polsce.

Publikacja: 11.10.2019 14:00

Daniel Trzaskowski

Daniel Trzaskowski

Foto: rp.pl

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Wydarzenia Gospodarcze
W Katowicach w rolach głównych: bezpieczeństwo, energia, technologie
Wydarzenia Gospodarcze
Shape Tomorrow Today: Jak liderzy biznesu rewolucjonizują firmy w erze AI
Wydarzenia Gospodarcze
8-9 kwietnia br. odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
Wydarzenia Gospodarcze
W Kielcach o roli gazownictwa w zmieniającej się energetyce
Wydarzenia Gospodarcze
OZE – nowe moce, które potrzebują wsparcia
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku