Santander pomoże znaleźć kontrahenta

Korzystanie z Santander Trade Network zdejmuje z eksportera konieczność weryfikacji i selekcji dziesiątków ofert od różnych firm na danym rynku.

Publikacja: 13.09.2017 19:27

Dla powodzenia ekspansji zagranicznej firm szczególne znaczenie ma rozpoznanie rynków oraz znalezien

Dla powodzenia ekspansji zagranicznej firm szczególne znaczenie ma rozpoznanie rynków oraz znalezienie odpowiedniego partnera

Foto: Fotolia

Polski eksport w pierwszych siedmiu miesiącach tego roku osiągnął wartość 114,6 mld euro. Jak poinformował GUS, to 8,4 proc. więcej niż w tym samym czasie rok temu. Według prognoz Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych KUKE w całym 2017 r. eksport wyniesie 194,4 mld euro, a w przyszłym przekroczy 211 mld euro.

Ten wzrost to efekt zwiększania sprzedaży przez dotychczasowych eksporterów, ale także coraz większej skali ekspansji firm, które dopiero rozkręcają międzynarodową aktywność. Dla powodzenia działań tych ostatnich szczególne znaczenie ma rozpoznanie rynków oraz znalezienie odpowiedniego partnera.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Wydarzenia Gospodarcze
Zarządzanie różnorodnością – DEI jako wyzwanie i klucz do sukcesu nowoczesnych organizacji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Wydarzenia Gospodarcze
Czy polska prezydencja w Unii Europejskiej to czas na rozpoczęcie debaty o kosztach zrównoważonej transformacji? Dyskusja w świetle raportu Mario Draghi’ego.
Wydarzenia Gospodarcze
Bezpieczeństwo lekowe - filar gwarantujący stabilność europejskiej gospodarki
Wydarzenia Gospodarcze
CSRD, CSDDD, Atestacja. Na jakim etapie jesteśmy?
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Wydarzenia Gospodarcze
Transformacja biznesu w całym łańcuchu wartości – dobre praktyki