Aktualizacja: 13.09.2017 19:27 Publikacja: 13.09.2017 19:27
Dla powodzenia ekspansji zagranicznej firm szczególne znaczenie ma rozpoznanie rynków oraz znalezienie odpowiedniego partnera
Foto: Fotolia
Polski eksport w pierwszych siedmiu miesiącach tego roku osiągnął wartość 114,6 mld euro. Jak poinformował GUS, to 8,4 proc. więcej niż w tym samym czasie rok temu. Według prognoz Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych KUKE w całym 2017 r. eksport wyniesie 194,4 mld euro, a w przyszłym przekroczy 211 mld euro.
Ten wzrost to efekt zwiększania sprzedaży przez dotychczasowych eksporterów, ale także coraz większej skali ekspansji firm, które dopiero rozkręcają międzynarodową aktywność. Dla powodzenia działań tych ostatnich szczególne znaczenie ma rozpoznanie rynków oraz znalezienie odpowiedniego partnera.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas