Inwestorzy coraz bardziej doceniają biznes z ludzką twarzą

Fundusze inwestują w spółki, które spełniają kryteria ESG. W ich doborze pomaga nowy indeks.

Klimat się zmienia. Co z biznesem?

LPP jako pierwsza polska firma przystąpiło do inicjatywy New Plastics Economy Global Commitment.

Należyta staranność: jeszcze dobrowolna, wkrótce obowiązkowa?

Nowe regulacje powinny objąć wszystkie firmy niezależnie od sektora i ich wielkości.

Odpowiedzialność firm za klimat: rosną społeczne oczekiwania

Model „biznesu takiego jak zwykle" staje się nie do utrzymania.

Odpowiedź na niepewne czasy

Pod koniec stycznia, gdy rozpoczynaliśmy cykl publikacji dotyczących odpowiedzialności biznesu, koronawirus wydawał się odległym zagrożeniem.

Dzisiejszy biznes to relacje ludzi

Najbardziej potrzebna jest umiejętność budowania morale zespołu – mówi Jacek Santorski, psycholog biznesu

Jakie polskie rozwiązania w łączeniu opieki z pracą?

Potrzebna jest kultura organizacyjna sprzyjająca rozumieniu obowiązków opiekuńczych kobiet i mężczyzn.

Francuskie doświadczenia, polskie realizacje

Zaangażowanie biznesu w działania na rzecz ochrony środowiska nieustannie ewoluuje.

Wspieramy dobrą jakość edukacji

Współpraca z Politechniką Warszawską i Centrum Nauki Kopernik.

Jednorazowe, przypadkowe akcje nie dają dobrych efektów

Jesteśmy częścią społeczności lokalnych i to przede wszystkim do nich skierowane są nasze inicjatywy – mówi Joanna Picher-Różyło, kierownik biura zarządu i...

Reklama
Reklama

Samoograniczenie i empatia

Moralność i zwykła przyzwoitość ciągle jeszcze przegrywają z chciwością.

Najważniejsze firmy dla Polski

Są firmy, bez których stanęłaby gospodarka, a poszczególne branże nie mogłyby się rozwijać. Takie właśnie, ważne dla kraju, przedsiębiorstwa będziemy wybie...

Epokowe odkrycie geniusza z Kcyni

Bez odkrytej przez Jana Czochralskiego metody wytwarzania monokryształów zapewne nie mielibyśmy dzisiaj smartfonów, komputerów i całej elektroniki.

Pamiętajmy o innowatorach

Przypadek sprawił, że zaczynamy nasz cykl „Innowacje stulecia w dramatycznym momencie – rozwijającej się pandemii koronawirusa.

Koniec epoki firm maszynek wyłącznie do zwiększania zysków

Coraz częściej chcemy, by firmy aktywnie naprawiały świat. Czy to realne oczekiwania?

Firmy ceniące wartości będą coraz bardziej atrakcyjne dla pracowników

Osoby młode są bardziej niż pozostałe pokolenia zaangażowane w różne akcje prośrodowiskowe.

Nowe regulacje to dla biznesu kłopot i szansa

Dbałość o zrównoważony rozwój można było do niedawna traktować jako dodatkową przewagę konkurencyjną firm, które to robiły. Teraz staje się to prawnym obow...

Wolontariat zwiększa radość z życia nie tylko u młodych ludzi

Swoje chęci do działania na rzecz innych i środowiska naturalnego Polacy coraz częściej mogą realizować w miejscu pracy. Od kilku lat, szczególnie w dużych...

Zrobiliśmy wielką transformację, potrzebna wielka transformacja

Szykowany jest Carbon Border Tax – chodzi o ujawnianie śladu węglowego. Być może jeszcze w tej kadencji europarlamentu każdy produkt w Unii będzie miał na...

Prezes LPP Marek Piechocki: Budujemy firmę na pokolenia

Już wiele lat temu zdałem sobie sprawę, że kluczem do sukcesu firmy jest nie tylko to, jak dynamicznie się rozwija, ale także jakie wartości reprezentuje –...

Reklama
Reklama