Jak AI usprawnia marketing i sprzedaż
Science fiction z końca ubiegłego wieku staje się coraz mniej fikcyjna podobnie jak inteligentne maszyny, które znaliśmy z klasyków literatury i filmu insp...
Między gospodarką a polityką
Czy to, co dobre dla Google'a, jest też dobre dla państwa? O relacjach między administracją i firmami wicepremierzy Polski, Ukrainy i Bułgarii rozmawiać bę...
Dlaczego szpital musi zarabiać?
Podejście non-profit nie jest tożsame z no profit, co oznacza, że nie tylko szpitale prywatne, ale też publiczne powinny być efektywnie zarządzane i przyno...
Biznes potrzebuje kobiet
Konieczne jest współdziałanie kobiet i mężczyzn - mówi Iwona Kozerapartner EY, lider Doradztwa Biznesowego, Europa Centralna, Wschodnia, Południowo-Wschodn...
Sektor kreatywny katalizatorem rozwoju
Moda, film, muzyka, sztuka i reklama wpływają pozytywnie na kreatywność i innowacyjność. Czy przemysł kreatywny ma szanse stać się siłą napędową gospodarki?