Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.01.2020 19:47 Publikacja: 30.01.2020 20:00
Młodzi Polacy coraz bardziej stanowczo domagają się skutecznego przeciwdziałania ocieplaniu klimatu
Foto: Fotorzepa/Piotr Guzik
Czasy, gdy firmy mogły się szczycić tym, że nie wykorzystują pracowników i nie zatruwają środowiska naturalnego, już minęły. Teraz oczekiwania wobec biznesu poszły w górę. Ma on mieć nie neutralny, ale pozytywny wpływ na swoje bliższe i dalsze otoczenie. Wyraźnie pokazują to raporty z ogłoszonych w styczniu globalnych badań firmy doradczej Deloitte oraz agencji PR Edelman. Ta ostatnia w swoim corocznym sondażu Edelman Trust Barometer, ogłaszanym tradycyjnie przy okazji Światowego Forum Ekonomicznego w Davos, porównuje zaufanie do czterech instytucji – rządu, biznesu, mediów i organizacji pozarządowych w 26 krajach (od dwóch lat badanie nie obejmuje Polski).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wspólne europejskie zamówienia są nie tylko tańsze, ale także tworzą jednolite standardy technologiczne i intero...
Pilnie potrzebujemy stworzyć jednolity europejski rynek obrony. Wspólne zakupy obronne są nie tylko tańsze, ale...
O roli aplikacji bankowych w dostępie do usług publicznych i znaczeniu sztucznej inteligencji w ochronie danych...
Musimy zapewnić w Polsce energię po akceptowalnych dla klienta cenach. A gaz w kombinacji z OZE może stworzyć pr...
Polisa, która rekompensuje straty związane z cyberatakami ma przyszłość, będzie zyskiwała na znaczeniu – mówi Ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas