Reklama

Pornografia i reklama alkoholu w mediach - limity emisji

Zasady dotyczące reklam alkoholu w różnych krajach, klasyfikowanie pornografii i dozwolony czas nadawania takich programów w telewizji to przykłady informacji, które znajdują się w serwisie Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego.

Publikacja: 26.11.2015 12:53

Pornografia i reklama alkoholu w mediach - limity emisji

Foto: 123RF

Ogólnodostępny serwis AVMSDatabase został uruchomiony niedawno przez Europejskie Obserwatorium Audiowizualne działające przy Radzie Europy w Strasburgu. Nowa baza danych gromadzi informacje, w jaki sposób każde z państw UE dokonuje transpozycji do prawa krajowego zasad zawartych w dyrektywie o audiowizualnych usługach medialnych (AVMS), podstawowym dokumencie prawnym regulującym audiowizualne usługi medialne w Europie.

Serwis AVMSDatabase pozwala łatwo sprawdzić za pomocą analizy porównawczej i wielopoziomowej dla wszystkich krajów Unii Europejskiej, w jaki sposób określony artykuł dyrektywy jest realizowany w danym kraju.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo karne
Sprawa Sławomira Nowaka umorzona. „To niecodzienne, bulwersujące, ale zgodne z prawem”
Nieruchomości
Rząd chce ukrócić handel danymi z ksiąg wieczystych. Jest zapowiedź ustawy
Podatki
Kiedy spadkową nieruchomość można od razu sprzedać bez PIT? Ważny wyrok
Nieruchomości
Rząd zmienia przepisy o spółdzielniach i wspólnotach. Oto szczegóły
Prawo w Polsce
Kto w razie wojny może w pierwszej kolejności trafić do wojska?
Reklama
Reklama