Reklama

Pornografia i reklama alkoholu w mediach - limity emisji

Zasady dotyczące reklam alkoholu w różnych krajach, klasyfikowanie pornografii i dozwolony czas nadawania takich programów w telewizji to przykłady informacji, które znajdują się w serwisie Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego.

Publikacja: 26.11.2015 12:53

Pornografia i reklama alkoholu w mediach - limity emisji

Foto: 123RF

Ogólnodostępny serwis AVMSDatabase został uruchomiony niedawno przez Europejskie Obserwatorium Audiowizualne działające przy Radzie Europy w Strasburgu. Nowa baza danych gromadzi informacje, w jaki sposób każde z państw UE dokonuje transpozycji do prawa krajowego zasad zawartych w dyrektywie o audiowizualnych usługach medialnych (AVMS), podstawowym dokumencie prawnym regulującym audiowizualne usługi medialne w Europie.

Serwis AVMSDatabase pozwala łatwo sprawdzić za pomocą analizy porównawczej i wielopoziomowej dla wszystkich krajów Unii Europejskiej, w jaki sposób określony artykuł dyrektywy jest realizowany w danym kraju.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Cudzoziemcy
Nielegalni migraci z Afganistanu dostaną od państwa zadośćuczynienie
Prawo karne
Trzej lekarze usłyszeli wyrok w głośnej sprawie śmierci Izabeli z Pszczyny
Sądy i trybunały
Manowska: zawiadomiłam prokuraturę, nie można dopisywać niczego do uchwały
Biznes
Dostępność cyfrowa - nowe przepisy o e-handlu zmienią internetowy biznes
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Ubezpieczenia i odszkodowania
mObywatel z długo oczekiwaną funkcją dla kierowców
Reklama
Reklama