Pornografia i reklama alkoholu w mediach - limity emisji

Zasady dotyczące reklam alkoholu w różnych krajach, klasyfikowanie pornografii i dozwolony czas nadawania takich programów w telewizji to przykłady informacji, które znajdują się w serwisie Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego.

Publikacja: 26.11.2015 12:53

Pornografia i reklama alkoholu w mediach - limity emisji

Foto: 123RF

Ogólnodostępny serwis AVMSDatabase został uruchomiony niedawno przez Europejskie Obserwatorium Audiowizualne działające przy Radzie Europy w Strasburgu. Nowa baza danych gromadzi informacje, w jaki sposób każde z państw UE dokonuje transpozycji do prawa krajowego zasad zawartych w dyrektywie o audiowizualnych usługach medialnych (AVMS), podstawowym dokumencie prawnym regulującym audiowizualne usługi medialne w Europie.

Serwis AVMSDatabase pozwala łatwo sprawdzić za pomocą analizy porównawczej i wielopoziomowej dla wszystkich krajów Unii Europejskiej, w jaki sposób określony artykuł dyrektywy jest realizowany w danym kraju.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Internet i prawo autorskie
Bruksela pozwała Polskę do TSUE. Jest szybka reakcja rządu Donalda Tuska
Prawnicy
Prokurator z Radomia ma poważne kłopoty. W tle sprawa katastrofy smoleńskiej
Sądy i trybunały
Nagły zwrot w sprawie tzw. neosędziów. Resort Bodnara zmienia swój projekt
Prawo drogowe
Ten wyrok ucieszy osoby, które oblały egzamin na prawo jazdy
Dobra osobiste
Karol Nawrocki pozwany za książkę, którą napisał jako Tadeusz Batyr