Aktualizacja: 14.11.2018 15:01 Publikacja: 14.11.2018 15:01
W zespole marketingu i rozwoju biznesu Marcin Woliński jest odpowiedzialny za szeroko pojętą komunikację - relacje z mediami, komunikację wewnętrzną oraz tworzenie contentu marketingowego, w tym także na potrzeby obecności SSW w internecie.
Marcin Woliński posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu i komunikacji. Ostatnio pracował w firmie nieruchomościowej JLL (dawniej Jones Lang LaSalle), gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną oraz do wybranych klientów (tzw. "Accountów"). Wcześniej zajmował się obszarem Public Relations: najpierw w czołowych agencjach PR, a potem w branży konsultingowej (w firmie PwC), gdzie m.in. wspierał tworzenie kancelarii PwC Legal.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas