Reklama

Kancelaria Baker McKenzie wyodrębnia multidyscyplinarną praktykę restrukturyzacji i upadłości

Kancelaria Baker McKenzie Krzyżowski i Wspólnicy sp.k. wyodrębni z dniem 1 października 2020 r. multidyscyplinarną praktykę restrukturyzacji i upadłości. Współkierować nią będzie dwóch ekspertów w tej dziedzinie, którzy w ostatnim czasie dołączyli w randze counsela do warszawskiego biura kancelarii Baker McKenzie: Karol Czepukojć i Paweł Długoborski.

Publikacja: 28.09.2020 16:41

Karol Czepukojć i Paweł Długoborski

Karol Czepukojć i Paweł Długoborski

Foto: materiały prasowe

dgk

Zakres kompetencji nowej praktyki obejmie wszechstronne doradztwo prawne na rzecz szerokiego grona uczestników i interesariuszy procesów restrukturyzacyjnych i upadłościowych, w szczególności spółek, ich zarządów i właścicieli, wierzycieli (finansowych i niefinansowych), inwestorów, podmiotów, których kontrahenci są zagrożeni niewypłacalnością lub stali się niewypłacalni oraz tych wszystkich, którzy rozważają dostępne opcje strategiczne na wypadek takich zdarzeń, w tym w zakresie istniejących i nowych finansowań.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
W sądzie i w urzędzie
Nowa usługa w aplikacji mObywatel. Pięć razy w miesiącu za darmo
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Sądy i trybunały
Tak koalicja 15 października „przejmie” Trybunał Konstytucyjny. Jest zapowiedź
Praca, Emerytury i renty
Emerytury bezdzietnych kobiet. Czy petycja ma szansę zmienić prawo?
Prawo drogowe
Prawo jazdy po 65. roku życia. Będą nowe przepisy w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Zawody prawnicze
Zakaz używania tytułu i bez presji załatwiania zastępstwa na urlopie. Będą nowe przepisy o adwokaturze
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama