Reklama
Rozwiń
Reklama

Crido Legal partnerem kampanii "For better data flow"

Kampania "For better data flow - praktykuj efektywne transakcje kapitałowe" ma na celu edukację rynku w zakresie dobrych praktyk, których stosowanie usprawni procesy transakcyjne.

Aktualizacja: 04.09.2015 12:15 Publikacja: 04.09.2015 11:37

Jakub Ziółek

Jakub Ziółek

Foto: Informacja Prasowa

Jednym z członków Rady Programowej, która wypracuje Kodeks Dobrych Praktyk Transakcyjnych, został Jakub Ziółek, partner w Crido Legal. Odpowiada on za przygotowanie rekomendacji w zakresie nieruchomości komercyjnych.

Kampania edukacyjna „For better data flow" adresowana jest do wszystkich stron szeroko pojmowanego procesu transakcyjnego, od doradców transakcyjnych, przez inwestorów, po przedstawicieli spółek, także notowanych na GPW. Specjalnie powołana Rada Programowa kampanii opracuje rekomendacje dotyczące Dobrych Praktyk Transakcyjnych. Zwieńczeniem prac Rady Programowej będzie Kodeks Dobrych Praktyk Transakcyjnych. Zostanie on zaprezentowany i omówiony podczas konferencji otwartej dla rynku kapitałowego, która odbędzie się na początku października.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama