Dzięki sformalizowaniu połączenia, które jest planowane na 2016 r., firmy Gadens i Rodyk będą miały możliwość wspierania swoich klientów na całym świecie, a także obsługi klientów z regionu Azji i Pacyfiku, do których dyspozycji będzie ponad 9 tysięcy osób pracujących na rzecz klientów, w tym ponad 7300 prawników. Łącznie prawie 13 tysięcy osób w ponad 130 lokalizacjach.
    Dentons i firmy, z którymi się łączy, zawsze starają się wykorzystywać istniejący kapitał dotychczasowych marek poprzez innowacyjną strategię migracji marek, uwzględniającą dobre imię prawników i specjalistów każdej z łączonych firm w oczach aktualnych klientów w poszczególnych regionach. Dentons będzie kontynuować tę strategię marki w Australii i Singapurze, dodając nazwę z każdej z tych firm jako rozwinięcie logotypu, a tam gdzie będzie to adekwatne, lokalne logotypy firm uwzględnią logo Dentons.