Reklama
Rozwiń
Reklama

Linklaters doradzała Globalworth w zakupie biurowców Skylight i Lumen

Kancelaria Linklaters doradzała Globalworth przy zawarciu przedwstępnej umowy zakupu od Unibail-Rodamco-Westfield biurowców Skylight i Lumen w Warszawie, stanowiących część wielofunkcyjnego kompleksu Złote Tarasy.

Publikacja: 05.11.2018 12:50

mat

Transakcja została wyceniona na EUR 190 mln i stanowi największe nabycie Globalworth do tej pory. Doradztwo Linklaters obejmowało wszystkie prawne aspekty związane z wynegocjowaniem i zawarciem rzadko spotykanej na rynku nieruchomości przedwstępnej umowy nabycia praw i obowiązków w spółce jawnej, będącej właścicielem biurowców, jak również uregulowaniem zasad współpracy, korzystania i zarządzania kompleksem po finalnym nabyciu biurowców przez Globalworth.

Biurowce Lumen i Skylight oferują łącznie 45 000 mkw nowoczesnej powierzchni najmu. Zaliczane są do najbardziej znanych i prestiżowych biurowców, również dzięki swojej lokalizacji w samym centrum Warszawy. Inwestycja została zrealizowana zgodnie ze standardami zrównoważonego budownictwa, co potwierdza certyfikat BREEAM, i posiada wysoki poziom wynajmu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama