Greenberg Traurig reprezentował Mazovia Capital w sprzedaży biurowca Mazovia Plaza

Warszawskie biuro Greenberg Traurig reprezentowało fundusz inwestycyjny Mazovia Capital w transakcji sprzedaży budynku biurowego Mazovia Plaza na rzecz M7, ogólnoeuropejskiego inwestora i zarządcy aktywów.

Publikacja: 05.04.2019 18:02

Greenberg Traurig reprezentował Mazovia Capital w sprzedaży biurowca Mazovia Plaza

Foto: materiały prasowe

dgk

Zespół prawników Greenberg Traurig prowadzony był przez Partnera Lokalnego Justynę Szwech, wspieraną przez Senior Associate Zuzannę Bafię i Associate Agnieszkę Stopińską. Nadzór strategiczny nad kolejnym już projektem dla tego klienta sprawowała Partner Agata Jurek-Zbrojska.

Prestiżowy budynek biurowy Mazovia Plaza, położony w historycznej dzielnicy Nowa Praga w Warszawie, oferuje ponad 5000 m2 powierzchni najmu. Został wzniesiony w latach 50 ubiegłego wieku w ramach kompleksu budynków socrealistycznego osiedla Praga II, zaprojektowanego przez Jerzego Gieysztora. Pierwotnie przeznaczony jako hotel robotniczy, przez wiele lat funkcjonował pod nazwą „Nova Praga" jako hotel miejski. W roku 2000 przeszedł gruntowną modernizację, stając się siedzibą firmy Strabag, by następnie w maju 2016 r. przejść w ręce prywatnego funduszu Mazovia Capital, firmy inwestycyjnej specjalizującej się z zakupie i zarządzaniu nieruchomościami oraz realizacji nowych projektów jako deweloper.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Ubezpieczenia i odszkodowania
Rekordowe odszkodowanie dla pacjenta. Miał operację kolana, wypisano go bez nogi
Prawo karne
Czy Mieszko R. brał substancje psychoaktywne? Są wyniki badań
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Prawo drogowe
Ważny wyrok dla kierowców i rowerzystów. Chodzi o pierwszeństwo
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem