Reklama
Rozwiń
Reklama

Kancelaria Baker & McKenzie najsilniejszą marką prawniczą na świecie

Kancelaria Baker & McKenzie po raz piąty z rzędu została uznana za najsilniejszą markę prawniczą na świecie według Acritas Global Elite Law Firm Brand Index.

Publikacja: 06.10.2014 14:05

Ranking The Global Elite Brand Index 2014 przygotowała renomowana firma badawcza Acritas. Baker zdobył 100 pkt., następny na liście Clifford Chance - 61, na podium znalazł się także Norton Rose Fulbright z 53 pkt.

Kancelaria Baker & McKenzie po raz kolejny uzyskała miano najsilniejszej marki wśród międzynarodowych kancelarii prawnych według Acritas Global Elite Law Firm Brand Index (Indeks Marek Elitarnych Międzynarodowych Kancelarii Prawnych Acritas) za 2014 r. Otrzymała najwyższe oceny dla każdego z następujących kryteriów tworzących Indeks: świadomości i wiedzy, przychylnego i życzliwego podejścia do klientów, obsługi transakcji i procesów sądowych prowadzonych na poziomie wielu jurysdykcji. Jednocześnie zwiększyła swoją przewagę w stosunku do najbliższego konkurenta o ponad 60 proc.

Ranking został opracowany na podstawie wywiadów przeprowadzonych z 1.185 dyrektorami działów zakupów usług prawnych w największych na świecie przedsiębiorstwach międzynarodowych osiągających przychody powyżej 1 mld USD.

Kancelaria Baker & McKenzie znalazła się na pierwszym miejscu w każdym roku w okresie pięciu lat, za który to okres dane zostały opublikowane w indeksie. W indeksach regionalnych kancelaria Baker & McKenzie zajęła wiodącą pozycję dla regionu Europy kontynentalnej oraz Azji i Pacyfiku i znajduje się w pierwszej dziesiątce w prawie w każdym badanym regionie.

Informacja ta pojawia się miesiąc po tym, jak kancelaria Baker & McKenzie opublikowała dane o rekordowych globalnych przychodach za rok obrotowy zakończony 30 czerwca 2014 r. w wysokości 2,54 mld USD, co oznacza 5-proc. wzrost za poprzednie 12 miesięcy – świadczy to o pozycji Baker & McKenzie jako największej na świecie kancelarii prawnej pod względem przychodów, rynków i liczby zatrudnionych osób (według Financial Times z dnia 11.08.2014 r.)

Reklama
Reklama

"W imieniu wszystkich 10.900 osób pracujących w Baker & McKenzie pragnę powiedzieć, jak wielkim zaszczytem dla nas jest wybór naszej kancelarii jako wiodącej marki wśród międzynarodowych kancelarii prawnych " - stwierdził Eduardo Leite, Prezes Komitetu Wykonawczego Baker & McKenzie. "Rynek usług prawniczych staje się z każdym rokiem coraz bardziej konkurencyjny, i jest nam niezmiernie miło, że znaczące i stałe zaangażowanie Baker & McKenzie na rzecz tworzenia jakości oraz podejście do świadczenia usług odzwierciedlające potrzeby klienta znalazło uznanie u uczestników niniejszego badania - naszych klientów i potencjalnych klientów."

Ranking The Global Elite Brand Index 2014 przygotowała renomowana firma badawcza Acritas. Baker zdobył 100 pkt., następny na liście Clifford Chance - 61, na podium znalazł się także Norton Rose Fulbright z 53 pkt.

Kancelaria Baker & McKenzie po raz kolejny uzyskała miano najsilniejszej marki wśród międzynarodowych kancelarii prawnych według Acritas Global Elite Law Firm Brand Index (Indeks Marek Elitarnych Międzynarodowych Kancelarii Prawnych Acritas) za 2014 r. Otrzymała najwyższe oceny dla każdego z następujących kryteriów tworzących Indeks: świadomości i wiedzy, przychylnego i życzliwego podejścia do klientów, obsługi transakcji i procesów sądowych prowadzonych na poziomie wielu jurysdykcji. Jednocześnie zwiększyła swoją przewagę w stosunku do najbliższego konkurenta o ponad 60 proc.

Reklama
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama