Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.06.2015 12:37 Publikacja: 11.06.2015 12:37
Jakub Domalik-Plakwicz
Foto: Informacja Prasowa
Grupa NextWeb Media jest uznawana za jedną z dynamiczniej rozwijających się spółek z branży mediowej aktywnych w segmencie zdrowego stylu życia. NextWeb Media prowadzi działalność wydawniczą i reklamową opartą na autorskich rozwiązaniach content marketingowych, natywnych formach reklamowych oraz technologii Big Data. Czołowymi produktami grupy są serwisy abcZdrowie.pl – jeden z najpopularniejszych portali zdrowotnych w Polsce, oraz Parenting.pl – serwis przeznaczony dla rodziców, a także prowadzona przez spółkę Blomedia.pl platforma content marketingu zrzeszająca łącznie 600 blogów w takich kategoriach tematycznych, jak moda, kulinaria, nowe technologie, motoryzacja, podróże i rodzicielstwo. Usługi NextWeb Media docierają do 4,6 mln realnych użytkowników, a uwzględniając blogi zrzeszone w Blomedia.pl, szacunkowy zasięg wynosi 5,5 mln realnych użytkowników miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius za marzec 2015 r.).
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas