Reklama
Rozwiń

Kontrowersyjne towarzystwo zyskuje klientów

Gefion, duński ubezpieczyciel słynący z zaniżania składek za komunikacyjne polisy OC, w zeszłym roku osiągnął prawie 90 mln zł przypisu i zdobył ok. 200 tysięcy klientów.

Publikacja: 26.03.2018 21:00

Kontrowersyjne towarzystwo zyskuje klientów

Foto: 123RF

Kierowcy, którzy mieli kolizje z samochodami sprawców ubezpieczonych w Gefionie, bardzo często mają kłopoty z wypłatami odszkodowania. Na forach internetowych pojawia się coraz więcej informacji o problemach z tym ubezpieczycielem, a na Facebooku poszkodowani klienci łączą siły i umawiają się na wspólne działania.

Problemy z Gefionem dostrzegają też sprzedawcy polis duńskiego ubezpieczyciela. – Przywiązujemy dużą wagę do zażaleń i skarg klientów oraz agentów na proces likwidacji szkód w Gefionie – mówi Igor Rusinowski, prezes multiagencji Unilink, będącej jednym z podmiotów sprzedających polisy tego towarzystwa. – W pierwszej połowie lutego wystosowaliśmy pismo do Gefiona, w którym informowaliśmy, że jesteśmy gotowi podjąć stanowcze kroki w celu zapewnienia realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, jak i dobrych praktyk rynkowych w zakresie procesu likwidacji szkód.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk prezesem PZU ze zgodą KNF
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną