Kontrowersyjne towarzystwo zyskuje klientów

Gefion, duński ubezpieczyciel słynący z zaniżania składek za komunikacyjne polisy OC, w zeszłym roku osiągnął prawie 90 mln zł przypisu i zdobył ok. 200 tysięcy klientów.

Publikacja: 26.03.2018 21:00

Kontrowersyjne towarzystwo zyskuje klientów

Foto: 123RF

Kierowcy, którzy mieli kolizje z samochodami sprawców ubezpieczonych w Gefionie, bardzo często mają kłopoty z wypłatami odszkodowania. Na forach internetowych pojawia się coraz więcej informacji o problemach z tym ubezpieczycielem, a na Facebooku poszkodowani klienci łączą siły i umawiają się na wspólne działania.

Problemy z Gefionem dostrzegają też sprzedawcy polis duńskiego ubezpieczyciela. – Przywiązujemy dużą wagę do zażaleń i skarg klientów oraz agentów na proces likwidacji szkód w Gefionie – mówi Igor Rusinowski, prezes multiagencji Unilink, będącej jednym z podmiotów sprzedających polisy tego towarzystwa. – W pierwszej połowie lutego wystosowaliśmy pismo do Gefiona, w którym informowaliśmy, że jesteśmy gotowi podjąć stanowcze kroki w celu zapewnienia realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, jak i dobrych praktyk rynkowych w zakresie procesu likwidacji szkód.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ubezpieczenia
Hulajnogi na prąd wciąż bez obowiązkowego OC
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem