Reklama

Unum, nowa marka na polskim rynku ubezpieczeń

Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Unum, po przejęciu spółki Pramerica Życie TUiR, wchodzi na polski rynek. Pramerica będzie działać na naszym rynku pod marką Unum

Publikacja: 09.10.2018 17:34

Unum, nowa marka na polskim rynku ubezpieczeń

Foto: materiały prasowe

Unum to grupa ubezpieczeniowa notowana na giełdzie w Nowym Yorku. – Działamy od 170 lat. Jesteśmy obecni na rynkach w USA, Wielkiej Brytanii, a teraz także w Polsce. W Stanach Zjednoczonych od ponad 40 lat jesteśmy liderem w segmencie ubezpieczeń grupowych na wypadek niezdolności do pracy. Zatrudniamy ponad 10 tys. osób. Nasz roczny przychód to 11,3 mld dol., a wartość wypłaconych w 2017 r. świadczeń to 7 mld dol. Na liście Fortune 500, największych amerykańskich przedsiębiorstw, zajęliśmy 267 miejsce - wyliczał w czasie poniedziałkowego spotkania z dziennikarzami Peter O'Donnell, członek zarządu Grupy Unum oraz prezes i dyrektor generalny Unum UK.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Ubezpieczenia
Coraz głębsze spadki cen ubezpieczeń. Ale jest wyjątek
Ubezpieczenia
Największa inwestycja w polski InsurTech w Europie Środkowej
Ubezpieczenia
PPK będą dalej rosnąć. Nie można zaniedbać edukacji i promocji
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk prezesem PZU ze zgodą KNF
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Reklama
Reklama