Unum, nowa marka na polskim rynku ubezpieczeń

Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Unum, po przejęciu spółki Pramerica Życie TUiR, wchodzi na polski rynek. Pramerica będzie działać na naszym rynku pod marką Unum

Publikacja: 09.10.2018 17:34

Unum, nowa marka na polskim rynku ubezpieczeń

Foto: materiały prasowe

Unum to grupa ubezpieczeniowa notowana na giełdzie w Nowym Yorku. – Działamy od 170 lat. Jesteśmy obecni na rynkach w USA, Wielkiej Brytanii, a teraz także w Polsce. W Stanach Zjednoczonych od ponad 40 lat jesteśmy liderem w segmencie ubezpieczeń grupowych na wypadek niezdolności do pracy. Zatrudniamy ponad 10 tys. osób. Nasz roczny przychód to 11,3 mld dol., a wartość wypłaconych w 2017 r. świadczeń to 7 mld dol. Na liście Fortune 500, największych amerykańskich przedsiębiorstw, zajęliśmy 267 miejsce - wyliczał w czasie poniedziałkowego spotkania z dziennikarzami Peter O'Donnell, członek zarządu Grupy Unum oraz prezes i dyrektor generalny Unum UK.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Ubezpieczenia
Warta z rekordową sprzedażą ubezpieczeń w 2024 r. Zysk, rentowność i rating w górę