Reklama

Unum, nowa marka na polskim rynku ubezpieczeń

Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Unum, po przejęciu spółki Pramerica Życie TUiR, wchodzi na polski rynek. Pramerica będzie działać na naszym rynku pod marką Unum

Publikacja: 09.10.2018 17:34

Unum, nowa marka na polskim rynku ubezpieczeń

Foto: materiały prasowe

Unum to grupa ubezpieczeniowa notowana na giełdzie w Nowym Yorku. – Działamy od 170 lat. Jesteśmy obecni na rynkach w USA, Wielkiej Brytanii, a teraz także w Polsce. W Stanach Zjednoczonych od ponad 40 lat jesteśmy liderem w segmencie ubezpieczeń grupowych na wypadek niezdolności do pracy. Zatrudniamy ponad 10 tys. osób. Nasz roczny przychód to 11,3 mld dol., a wartość wypłaconych w 2017 r. świadczeń to 7 mld dol. Na liście Fortune 500, największych amerykańskich przedsiębiorstw, zajęliśmy 267 miejsce - wyliczał w czasie poniedziałkowego spotkania z dziennikarzami Peter O'Donnell, członek zarządu Grupy Unum oraz prezes i dyrektor generalny Unum UK.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama