Unum, nowa marka na polskim rynku ubezpieczeń

Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Unum, po przejęciu spółki Pramerica Życie TUiR, wchodzi na polski rynek. Pramerica będzie działać na naszym rynku pod marką Unum

Publikacja: 09.10.2018 17:34

Unum, nowa marka na polskim rynku ubezpieczeń

Foto: materiały prasowe

Unum to grupa ubezpieczeniowa notowana na giełdzie w Nowym Yorku. – Działamy od 170 lat. Jesteśmy obecni na rynkach w USA, Wielkiej Brytanii, a teraz także w Polsce. W Stanach Zjednoczonych od ponad 40 lat jesteśmy liderem w segmencie ubezpieczeń grupowych na wypadek niezdolności do pracy. Zatrudniamy ponad 10 tys. osób. Nasz roczny przychód to 11,3 mld dol., a wartość wypłaconych w 2017 r. świadczeń to 7 mld dol. Na liście Fortune 500, największych amerykańskich przedsiębiorstw, zajęliśmy 267 miejsce - wyliczał w czasie poniedziałkowego spotkania z dziennikarzami Peter O'Donnell, członek zarządu Grupy Unum oraz prezes i dyrektor generalny Unum UK.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną
Ubezpieczenia
Koniec wojny cenowej na rynku OC, ale rośnie liczba przestępstw
Ubezpieczenia
Mocno rośnie wartość wykrytych wyłudzeń „na zgon”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Ubezpieczenia
Luki w ochronie ubezpieczeniowej będą rosnąć