Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.03.2015 12:54 Publikacja: 19.03.2015 12:54
Foto: Bloomberg
W jego ocenie podstawą sukcesów jest ponad 30 proc. wzrost nowej sprzedaży ubezpieczeń na życie i produktów inwestycyjnych. - Wyłamaliśmy się ze stagnacji na rynku życiowym. Duża w tym zasługa naszej sieci doradców ubezpieczeniowych, która jest najbardziej efektywna w Polsce pod względem pozyskiwania i utrzymania klientów - zaznacza.
W prawdzie nie ma jeszcze danych o wynikach branży za cały ubiegły rok, prezes jest jednak przekonany, że z takim wzrostem w życiu Aviva będzie jednym z liderów na rynku. – Nasz przepis na sukces jest prosty – wyjaśnia Uszpolewicz. – Nigdy nie odeszliśmy od podstawowej misji – sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, a nie inwestycyjnych. W ubiegłym roku osiągnęliśmy w tym segmencie 26 proc. wzrost.
Zmiany w zarządzie firmy ubezpieczeniowej LINK4. Z kierowania spółką zrezygnowała w poniedziałek Grażyna Sudzińs...
Rynek ubezpieczeń w tej części kontynentu rośnie cztery razy szybciej niż w Austrii, skąd wywodzi się Uniqa – mó...
Choć polisy komunikacyjnego OC drożeją coraz mocniej, to wartość szkód i koszty naprawy aut rośną jeszcze szybci...
Zakłady ubezpieczeń wykryły w 2024 r. ponad 32 tys. wyłudzeń odszkodowań i świadczeń. Choć jest ich o 15 proc. m...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Branża ubezpieczeniowa ma coraz większy problem z dopasowaniem cen do ryzyka. Ten problem będzie się w najbliższ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas