Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.03.2015 12:54 Publikacja: 19.03.2015 12:54
Foto: Bloomberg
W jego ocenie podstawą sukcesów jest ponad 30 proc. wzrost nowej sprzedaży ubezpieczeń na życie i produktów inwestycyjnych. - Wyłamaliśmy się ze stagnacji na rynku życiowym. Duża w tym zasługa naszej sieci doradców ubezpieczeniowych, która jest najbardziej efektywna w Polsce pod względem pozyskiwania i utrzymania klientów - zaznacza.
W prawdzie nie ma jeszcze danych o wynikach branży za cały ubiegły rok, prezes jest jednak przekonany, że z takim wzrostem w życiu Aviva będzie jednym z liderów na rynku. – Nasz przepis na sukces jest prosty – wyjaśnia Uszpolewicz. – Nigdy nie odeszliśmy od podstawowej misji – sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, a nie inwestycyjnych. W ubiegłym roku osiągnęliśmy w tym segmencie 26 proc. wzrost.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Jeżeli uda nam się rozruszać sektor publiczny, to myślę, że w ciągu 5 lat osiągnięcie 80-proc. partycypacji w PP...
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła w środę zgodę na powołanie Andrzeja Klesyka na stanowisko prezesa PZU. Do t...
Zwyczajne Walne Zgromadzenie PZU odrzuciło w środę zgłoszoną przez ministra aktywów państwowych uchwałę w sprawi...
Katarzyna Majewska została powołana w poniedziałek na stanowisko prezesa zarządu PZU Życie. Do czasu uzyskania z...
Zmiany w zarządzie firmy ubezpieczeniowej LINK4. Z kierowania spółką zrezygnowała w poniedziałek Grażyna Sudzińs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas