Aktualizacja: 13.03.2017 10:51 Publikacja: 13.03.2017 08:16
Foto: www.c1.staticflickr.com
W mroźny dzień wychodziłam ze sklepu i poślizgnęłam się na schodach. Upadłam i złamałam nogę. Leczenie trwa długo. Nie wiem, czy odzyskam pełną sprawność. Po kilku tygodniach od zdarzenia ciągle mam problemy z poruszaniem się. Zgłosiłam się po odszkodowanie do sklepu, a ten odesłał mnie do swojego ubezpieczyciela. Towarzystwo odmówiło wypłaty odszkodowania, tłumacząc, że schody nie były oblodzone. Okazało się, że właściciel sklepu usunął lód ze schodów, a ja nie zrobiłam zdjęć po upadku, gdyż nie miałam do tego głowy. Czy mogę dochodzić odszkodowania, a jeśli tak, jak mam udowodnić winę sklepu? – pyta czytelniczka.
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł. Zysk netto największego polskiego ub...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas