Aktualizacja: 27.12.2017 21:00 Publikacja: 27.12.2017 21:00
Foto: 123RF
Firmy ubezpieczeniowe coraz chętniej wspierają inicjatywy społeczne. W mijającym roku jedną z najciekawszych kampanii miała Aviva, która zaangażowała się w walkę ze smogiem w ramach akcji „Wiem, czym oddycham". Jednym ze skutków kampanii będzie zamontowanie czujników powietrza w 100 miejscach wskazanych przez internautów.
Inni asekuratorzy także starają się łączyć swoją podstawową działalność z aktywnością, która przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa, edukacji czy ochrony środowiska.
Koniec papierowych formalności po kolizji drogowej dla użytkowników aplikacji mObywatel. Od 1 września dzięki mS...
W pierwszej połowie 2025 r. Grupa PZU wypracowała zysk netto wyższy o ponad 32 proc. niż rok wcześniej. Wynik z...
Komisja Nadzoru Finansowego na wniosek LUX MED oraz LUX MED Investment jednogłośnie zezwoliła na wykonywanie dzi...
W tle odwołania Andrzeja Klesyka z funkcji szefa PZU widać politykę, spór z załogą o podział zysków spółki i bli...
Sprawy potoczyły się błyskawicznie. W czwartek rano pojawiły się pierwsze informacje o planach odwołania szefa P...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas