Od kilku dni klienci firm ubezpieczeniowych, którzy kupują polisy komunikacyjne u swoich agentów (pracujących w multiagencjach) mogą zapłacić za nie później, bo na polisę pieniądze pożyczy Wonga, która specjalizuje się w internetowych pożyczkach konsumenckich. Klient będzie spłacał koszt ubezpieczenia w ratach.
- Wchodzimy na nowy dla nas teren, czyli sprzedaż naszych pożyczek poza internetem. Dotychczas o nasze pożyczki można było wnioskować przez internet lub telefon. Zdecydowaliśmy się na ubezpieczenia komunikacyjne, ponieważ jest to dla nas bezpieczne rozwiązanie, agent zna i widzi „na żywo” klienta, ryzyko niespłacania pożyczki jest bardzo niskie. Klienci chcą mieć możliwość zapłacenia za polisy komunikacyjne w ratach, a ubezpieczyciele wolą, żeby finansowanie dostarczyła zewnętrzna firma. Ważne też jest to, że firma hiPRO zaoferowała nam nowoczesne rozwiązanie – tłumaczy Tomasz Fedyna, prezes Wongi. hiPRO to polski startup dostarczający ekosystem płatności i finansowania zakupów oraz usług wsparcia sieci sprzedaży, łączy dystrybutorów z bankami i instytucjami płatniczymi w intuicyjny i prosty dla klientów sposób.