Reklama

Utrzymanie klienta to wyzwanie w każdej branży

Bogaty wachlarz produktów i usług, a także możliwość porównania ofert na rynku powodują, że największym wyzwaniem dla ubezpieczycieli jest dziś utrzymanie klienta. Aby zyskać jego lojalność, trzeba być rzetelnym i uczciwym, a także budować długotrwałe, oparte na zaufaniu relacje - mówi Aneta Podyma-Milczarek, Prezes Zarządu Pramerica Życie TUiR SA. To siódma rozmowa w ramach inicjatywy BDO „Przedsiębiorca Miesiąca", która będzie trwać przez cały 2018 rok.

Publikacja: 20.08.2018 10:42

Utrzymanie klienta to wyzwanie w każdej branży

Foto: mat. prasowe

Co jest największym wyzwaniem dla działalności ubezpieczeniowej?

Dla każdego ubezpieczyciela otoczenie rynkowe czy ekonomiczne jest bardzo ważne, bo każdy ubezpieczyciel rozumie, jak ważną rolę odgrywają stopy procentowe. Nie bez znaczenia jest również otoczenie prawne, które stawia wiele wymagań, mających na celu ochronę klienta, ale jednocześnie szybkie dostosowanie do nich staje się dużym wyzwaniem dla ubezpieczycieli. Jednak największym wyzwaniem na rynku jest dziś utrzymanie klienta. Fakt, że oferta jest tak bogata, a klient ma możliwość jej oceny i weryfikacji, powoduje, że budowa lojalności i – co ważne – zadowolenia klienta wymaga sporego wysiłku i zaangażowania.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ubezpieczenia
Duże ułatwienie dla kierowców, czyli mStłuczka w mObywatelu
Ubezpieczenia
Dobre półrocze Grupy PZU. Segment OC wreszcie na plusie
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Reklama
Reklama