Reklama

PZU chce być znany za granicą

Stworzyliśmy rozwiązania, którymi możemy skutecznie konkurować poza Polską – mówi Paweł Surówka, prezes PZU.

Publikacja: 19.11.2018 04:26

PZU chce być znany za granicą

Foto: Fotorzepa/PIotrGuzik

Rz: Jak sobie radzi PZU w tym roku?

Paweł Surówka: Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników. Szczególnie cieszy nas trzeci kwartał. Zysk netto jednostki dominującej przekroczył 1 mld zł. Jest to najlepszy rezultat w ciągu ostatnich pięciu lat. Nie było to spowodowane żadnym zdarzeniem jednorazowym. Jest to wynik rekordowy, ale znormalizowany i powtarzalny, będący efektem naszej podstawowej działalności.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama