PZU chce być znany za granicą

Stworzyliśmy rozwiązania, którymi możemy skutecznie konkurować poza Polską – mówi Paweł Surówka, prezes PZU.

Publikacja: 19.11.2018 04:26

PZU chce być znany za granicą

Foto: Fotorzepa/PIotrGuzik

Rz: Jak sobie radzi PZU w tym roku?

Paweł Surówka: Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników. Szczególnie cieszy nas trzeci kwartał. Zysk netto jednostki dominującej przekroczył 1 mld zł. Jest to najlepszy rezultat w ciągu ostatnich pięciu lat. Nie było to spowodowane żadnym zdarzeniem jednorazowym. Jest to wynik rekordowy, ale znormalizowany i powtarzalny, będący efektem naszej podstawowej działalności.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ubezpieczenia
Hulajnogi na prąd wciąż bez obowiązkowego OC
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem