Reklama
Rozwiń
Reklama

Złota rączka od ubezpieczyciela coraz popularniejsza

Liczba korzystających z domowego assitance wzrosła w ciągu 5 lat o ponad połowę.

Aktualizacja: 29.04.2019 13:57 Publikacja: 29.04.2019 13:54

Złota rączka od ubezpieczyciela coraz popularniejsza

Foto: shutterstock

Tak wynika z badania zleconego przez Mondial Assistance. Według raportu 57 proc. badanych wskazało, że assistance domowe ma dla nich największą wartość. 

- Nasze statystyki dobrze oddają potencjał usług assistance. W ciągu ostatnich 5 lat o 54 proc. wzrosła ilość osób, które skorzystały z tego typu usług. Pokazuje to, że wykorzystywanie assistance domowego rośnie w bardzo szybkim tempie. Trend wzrostowy jest tutaj bardzo wyraźny. W 2018 roku aż 18 proc. nieprzychylnych zdarzeń losowych dotyczyła awarii w domu. To wzrost o 4 p.p. w porównaniu do 2017 roku – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama