Reklama

Zmiana logo Link4

Kupiony w zeszłym roku przez ubezpieczeniowego giganta lider polskiego rynku direct zmieni swoje logo. Nie będzie ono jednak nawiązywać znaku PZU.

Publikacja: 14.08.2015 11:59

PZU kupiło Link4 od brytyjskiego Royal & Sun Alliance Insurance plc we wrześniu ubiegłego roku. Teraz nowy nabytek zmieni swoje logo.

- W związku ze zmianą właściciela z RSA na PZU musimy zmienić logo, które obecnie wykorzystuje elementy identyfikacji wizualnej RSA. Mamy na to czas do końca roku - mówi "Rzeczpospolitej" Marek Baran, rzecznik Link4.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ubezpieczenia
Coraz więcej kierowców rezygnuje z napraw. Winne ceny i drogie części
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ubezpieczenia
Minorowe nastroje ubezpieczycieli. Wierzą w AI, ale zagrożenia przeważają
Ubezpieczenia
mStłuczka w mObywatelu już działa. Wiemy, ile szkód kierowcy zgłosili tą drogą
Ubezpieczenia
PZU odświeża i rozszerza ofertę ubezpieczeń na życie i zdrowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ubezpieczenia
PZU ma nowego prezesa. Jak długo pokieruje nim Bogdan Benczak?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama