Reklama

Bankructwo Neckermana: Obsługa klientów idzie sprawnie

Zakład, który ubezpiecza upadłe biuro podróży robi więcej niż wymaga tego ustawa.

Publikacja: 27.09.2019 11:02

Bankructwo Neckermana: Obsługa klientów idzie sprawnie

Foto: Bloomberg

W środę 25 września biuro podróży Neckermann Polska ogłosiło niewypłacalność. W związku z tym marszałek województwa mazowieckiego uruchomił procedurę wynikającą z gwarancji ubezpieczeniowej organizatora turystyki udzielonej przez ubezpieczyciela, firmę AWP P&C S.A. Oddział w Polsce czyli Mondial Assistance.

Okazuje się, że ubezpieczyciel wywiązuje się ze swojej odpowiedzialności wzorowo i wykonuje więcej obowiązków niż wymaga ustawa. Mondial Assistance powołał specjalny 30-osobowy zespół pracowników. Już w pierwszych 12 godzinach odebrano ponad 2 tys. telefonów od klientów w związku z upadkiem Neckermanna. Trwa już sprowadzanie turystów do Polski i do poniedziałku do kraju wróci bezpiecznie ponad 3 tys. (w momencie złożenia przez biuro oświadczenia o niewypłacalności poza granicami kraju przebywało 3600 turystów.) Ubezpieczyciel już rozpoczął prace rozliczeniowe, by jak najsprawniej oddać pieniądze tym, którzy nie polecieli na wakacje. Wszystkie te działania wykonano w zaledwie 24 godziny po ogłoszeniu niewypłacalności Neckermanna.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Ubezpieczenia
Dobre wyniki grupy PZU. Zysk w górę o ponad 40 proc.
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU. Zysk netto w górę o prawie 43 proc.
Ubezpieczenia
Dronowe ubezpieczenia OC są już obowiązkowe. Za lot bez polisy grozi surowa kara
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama