Reklama

Bankructwo Neckermana: Obsługa klientów idzie sprawnie

Zakład, który ubezpiecza upadłe biuro podróży robi więcej niż wymaga tego ustawa.

Publikacja: 27.09.2019 11:02

Bankructwo Neckermana: Obsługa klientów idzie sprawnie

Foto: Bloomberg

W środę 25 września biuro podróży Neckermann Polska ogłosiło niewypłacalność. W związku z tym marszałek województwa mazowieckiego uruchomił procedurę wynikającą z gwarancji ubezpieczeniowej organizatora turystyki udzielonej przez ubezpieczyciela, firmę AWP P&C S.A. Oddział w Polsce czyli Mondial Assistance.

Okazuje się, że ubezpieczyciel wywiązuje się ze swojej odpowiedzialności wzorowo i wykonuje więcej obowiązków niż wymaga ustawa. Mondial Assistance powołał specjalny 30-osobowy zespół pracowników. Już w pierwszych 12 godzinach odebrano ponad 2 tys. telefonów od klientów w związku z upadkiem Neckermanna. Trwa już sprowadzanie turystów do Polski i do poniedziałku do kraju wróci bezpiecznie ponad 3 tys. (w momencie złożenia przez biuro oświadczenia o niewypłacalności poza granicami kraju przebywało 3600 turystów.) Ubezpieczyciel już rozpoczął prace rozliczeniowe, by jak najsprawniej oddać pieniądze tym, którzy nie polecieli na wakacje. Wszystkie te działania wykonano w zaledwie 24 godziny po ogłoszeniu niewypłacalności Neckermanna.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Dobre półrocze Grupy PZU. Segment OC wreszcie na plusie
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Ubezpieczenia
Niepewna przyszłość prezesa PZU i wielkiej fuzji na rynku finansowym
Reklama
Reklama