Reklama
Rozwiń

Link4 zmienia logo

Należący do grupy PZU ubezpieczyciel pozostanie jednak przy fioletowo-różowych barwach.

Aktualizacja: 20.12.2016 16:11 Publikacja: 20.12.2016 15:57

Po 7 latach Link4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Ubezpieczyciel tłumaczy to m.in. zmianami właścicielskimi - Link4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA. Firma chce ponadto odświeżyć wizerunek.

Jak informuje ubezpieczyciel projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia. Studio jest laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną
Ubezpieczenia
Koniec wojny cenowej na rynku OC, ale rośnie liczba przestępstw