Reklama

Link4 zmienia logo

Należący do grupy PZU ubezpieczyciel pozostanie jednak przy fioletowo-różowych barwach.

Aktualizacja: 20.12.2016 16:11 Publikacja: 20.12.2016 15:57

Po 7 latach Link4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Ubezpieczyciel tłumaczy to m.in. zmianami właścicielskimi - Link4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA. Firma chce ponadto odświeżyć wizerunek.

Jak informuje ubezpieczyciel projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia. Studio jest laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Ubezpieczenia
Niepewna przyszłość prezesa PZU i wielkiej fuzji na rynku finansowym
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Ubezpieczenia
Coraz głębsze spadki cen ubezpieczeń. Ale jest wyjątek
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama