Aktualizacja: 22.12.2016 11:23 Publikacja: 22.12.2016 11:23
Foto: rp.pl
Gość programu tłumaczył, że typowe produkty ochronne na życie są dzisiaj wyzwaniem dla całego rynku, bo wymagają pewnego zrozumienia i świadomości.
- Musi nastąpić zmiana obustronnej aktywności. Ubezpieczyciel powinien wchodzić w relacje z klientem, szukać dialogu, jak również klient, który ma oczekiwania, powinien je egzekwować poprzez właściwą komunikację – mówił Ziemba.
Branża ubezpieczeniowa ma coraz większy problem z dopasowaniem cen do ryzyka. Ten problem będzie się w najbliższ...
Zysk netto PZU wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o ponad 40 proc., do blisko 1,8 mld zł, i wyraźnie przebił oc...
Zysk netto PZU wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o ponad 40 proc., do blisko 1,8 mld zł i wyraźnie przebił ocz...
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas