Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 22.12.2016 11:23 Publikacja: 22.12.2016 11:23
Foto: rp.pl
Gość programu tłumaczył, że typowe produkty ochronne na życie są dzisiaj wyzwaniem dla całego rynku, bo wymagają pewnego zrozumienia i świadomości.
- Musi nastąpić zmiana obustronnej aktywności. Ubezpieczyciel powinien wchodzić w relacje z klientem, szukać dialogu, jak również klient, który ma oczekiwania, powinien je egzekwować poprzez właściwą komunikację – mówił Ziemba.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W tle odwołania Andrzeja Klesyka z funkcji szefa PZU widać politykę, spór z załogą o podział zysków spółki i bli...
Sprawy potoczyły się błyskawicznie. W czwartek rano pojawiły się pierwsze informacje o planach odwołania szefa P...
Andrzej Klesyk może stracić stanowisko szefa największej polskiej firmy ubezpieczeniowej. Taki może być skutek z...
Po siedmiu latach nieprzerwanych wzrostów globalnych cen polis, momentami nawet dwucyfrowych, od roku trwa przec...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Trasti, jeden z największych polskich InsurTechów, pozyskał 21 mln euro od EBOR-u i Zavarovalnicy Triglav na dal...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas