Reklama

Ubezpieczenia. Polisy skonstruowane na zasadzie abonamentu

Ubezpieczyciele upraszczają sprzedaż produktów oraz oferują polisy w nowej formie. Jednym z takich pomysłów są abonamenty.

Aktualizacja: 01.05.2017 20:30 Publikacja: 01.05.2017 19:45

Towarzystwa ubezpieczeniowe poszukują nowych sposobów na dotarcie do klientów i kuszą nowościami. Po wprowadzeniu sprzedaży polis komunikacyjnych przez Facebooka i monitorowaniu jazdy kierowców w celu premiowania niższą składką jeżdżących bezpiecznie pojawiła się kolejna nowość: polisy skonstruowane na zasadzie abonamentu.

Taką ofertę wprowadza Allianz. W ramach jednej polisy klienci otrzymają ochronę od kilku różnych ryzyk, samodzielnie decydując o zakresie ochrony i sumie ubezpieczenia. Wybór nastąpi przez internet, a zakup u agenta albo przez telefon. Opłata za udzieloną ochronę będzie płacona w formie miesięcznego abonamentu, podobnie jak w przypadku opłat za telewizję kablową czy telefon.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama