Reklama

Ubezpieczenia. Polisy skonstruowane na zasadzie abonamentu

Ubezpieczyciele upraszczają sprzedaż produktów oraz oferują polisy w nowej formie. Jednym z takich pomysłów są abonamenty.

Aktualizacja: 01.05.2017 20:30 Publikacja: 01.05.2017 19:45

Foto: 123RF

Towarzystwa ubezpieczeniowe poszukują nowych sposobów na dotarcie do klientów i kuszą nowościami. Po wprowadzeniu sprzedaży polis komunikacyjnych przez Facebooka i monitorowaniu jazdy kierowców w celu premiowania niższą składką jeżdżących bezpiecznie pojawiła się kolejna nowość: polisy skonstruowane na zasadzie abonamentu.

Taką ofertę wprowadza Allianz. W ramach jednej polisy klienci otrzymają ochronę od kilku różnych ryzyk, samodzielnie decydując o zakresie ochrony i sumie ubezpieczenia. Wybór nastąpi przez internet, a zakup u agenta albo przez telefon. Opłata za udzieloną ochronę będzie płacona w formie miesięcznego abonamentu, podobnie jak w przypadku opłat za telewizję kablową czy telefon.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Ubezpieczenia
Niepewna przyszłość prezesa PZU i wielkiej fuzji na rynku finansowym
Ubezpieczenia
Coraz głębsze spadki cen ubezpieczeń. Ale jest wyjątek
Ubezpieczenia
Największa inwestycja w polski InsurTech w Europie Środkowej
Reklama
Reklama