Reklama

Nie ma chętnych, żeby skończyć trasę S1

Komplikuje się dokończenie strategicznego fragmentu drogi ekspresowej w województwie śląskim. Powód: brak pracowników i rosnące koszty.

Aktualizacja: 16.01.2018 06:17 Publikacja: 15.01.2018 20:00

Nie ma chętnych, żeby skończyć trasę S1

Foto: 123RF

Wiele wskazuje, że mocno odwlecze się budowa drugiej jezdni na odcinku drogi ekspresowej S1, łączącym port lotniczy w Pyrzowicach z trasą Katowice–Warszawa w Podwarpiu. Najpierw z podpisania umowy po wygranym w ubiegłym roku przetargu zrezygnowało konsorcjum firm Mostostal Warszawa i Acciona Construccion. Potem Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) liczyła na podpisanie wakującego kontraktu z którymś z kolejnych uczestników postępowania przetargowego. Ale firmy biorące w nim udział niespodziewanie nie wyraziły zainteresowania. W rezultacie GDDKiA zdecydowała, że przetarg na drugą jezdnię odcinka Pyrzowice–Podwarpie zostanie unieważniony.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Premier Donald Tusk: To już nie pilnowanie łąki. Co zrobiono w Porcie Polska?
Transport
Jak PPL będzie finansował CPK. Docelowo udziały wzrosną z 49 do 100 proc.
Transport
Premier Tusk ogłasza nową nazwę CPK. Teraz lotnisko w Baranowie to „Port Polska”
Transport
Brama lotnicza do Europy Środkowej niepotrzebna. Przeszkodziło CPK?
Transport
Linia metra M2 zostanie przedłużona. Trzy nowe stacje w Ursusie
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama