Aktualizacja: 17.01.2018 08:57 Publikacja: 17.01.2018 08:53
Foto: Bloomberg
Dostawy samolotów regionalnych dotyczyły 101 maszyn, linie lotnicze odebrały 79 E175, 12 A190 i 10 E195, zgodnie z prognozami producenta wynoszącymi 97-102. Pozwoliło to przekroczyć liczbę 1400 odrzutowców warz z przekazaniem w grudniu linii American Airlines jednego E175. Amerykanie zamówili od razu 10 następnych.
Tylko w IV kwartale dostarczono 73 maszyny, 50 dyspozycyjnych i 23 regionalnych. Tych ostatnich było znacznie mniej wobec 32 przekazanych klientom rok wcześniej, ale firma z Sao José dos Campos zrealizowała mimo wszystko założenia dla całego roku dzięki dobrej pierwszej połowie.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas