Aktualizacja: 12.04.2018 08:11 Publikacja: 12.04.2018 08:11
Foto: Bloomberg
Zestawy liczb świadczą, że większy popyt był na samoloty B737, których koncern dostarczył 132, a wszystkich 184 wobec 169 rok temu. Popularnością cieszyły się też A320neo, ale Airbus miał trudności z utrzymaniem tempa dostaw z powodu braku silników, dostawy zmalały więc o 11 proc. zmuszając producenta do zmiany priorytetów.
Jednocześnie nastąpiło wyraźne ożywienie w kupowaniu nowych maszyn. W ubiegłym roku Boeing przegrał tę rywalizację, ale teraz w I kwartale zarejestrował zamówienia netto na 221 sztuk,. podczas gdy Airbus tylko na 45.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas