Aktualizacja: 22.04.2018 14:26 Publikacja: 22.04.2018 14:26
Foto: Bloomberg
W 2017 r. klienci z tego regionu kupili 61 używanych awionetek i 54 nowe, po raz pierwszy liczba samolotów okazyjnych była większa od fabrycznie nowych — wynika z raportu firmy doradczej Asian Sky Media. Opracowanie zwraca uwagę, że ta tendencja nasiliła się w ubiegłym roku w miarę zwalniania tempa wzrostu gospodarczego w regionie, z kolei najbogatsi Chińczycy starali się unikać rażących objawów bogactwa.
Firmy brokerskie twierdzą, że wśród klientów były chińskie firmy, które kupowały takie odrzutowce w związku z rozwijaniem działalności zagranicznej, ale wybierały używane maszyny ze względu na koszty. W ostatnich dwóch latach ceny takich samolotów mocno zmalały.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas