Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.12.2019 09:40 Publikacja: 22.12.2019 09:38
Foto: Bloomberg
Narodowy włoski przewoźnik traci 2 mln euro dziennie. Na początku grudnia otrzymał nowego tymczasowego zarządcę komisarycznego po rezygnacji w listopadzie z przejęcia linii przez konsorcjum państwowych kolei FS, grupę Atantia i Delta Air Lines — podał Reuter.
Minister cytowany przez „Il Messaggero” oświadczył, że zezwolił na nową pożyczkę 400 mln euro, aby linia mogła kontynuować działalność. — To naprawdę ostatnia interwencja państwa na rzecz Alitalii — stwierdził i dodał, że albo do połowy 2020 r. znajdzie się kupiec albo linia zostanie zlikwidowana. — Zmienimy nazwę Alitalii i strukturę firmy — powiedział nie podając żadnych szczegółów. Patuanelli nie sądzi, by Komisja Europejska uznała tę pożyczkę za nielegalną pomoc publiczną.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas