Reklama

Nowe kłopoty Suchoja. Żadne linie spoza Rosji go nie chcą

Ostatni europejski operator Sukhoi Superjet 100 - irlandzkie linie CityJet - oddały producentowi wszystkie eksploatowane maszyny — poinformowały rosyjskie „Viedomosti”. Sukhoi Civil Aircraft Company (SCAC) twierdzi, że to nieprawda.

Aktualizacja: 19.02.2019 09:12 Publikacja: 19.02.2019 09:04

Nowe kłopoty Suchoja. Żadne linie spoza Rosji go nie chcą

Foto: Bloomberg

Powodem zwrotu maszyn do firmy leasingowej miały być kłopoty techniczne i permanentne problemy z częściami zamiennymi. Jednocześnie jednak Rosjanie informują, że istotnie CityJet w tej chwili przebudowuje swój model biznesowy, a jego ważnym elementem są kontakty ze SCAC dotyczące przyszłej eksploatacji SSj100. Co ciekawe jednak z informacji CityJet wynika, że linia nie przebudowuje swojego modelu biznesowego i nie ma w planach jakiejkolwiek restrukturyzacji. Irlandczycy nie chcą nic mówić o kontaktach z Rosjanami, natomiast informują, że w tej chwili mają wyłącznie 25 Bombardierów, którymi latają do portów europejskich. A ostatni rejs Suchojem został wykonany 7 stycznia 2019 roku. 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Rosyjski przemysł lotniczy zamiera. Przepaść między Rosją a USA i resztą świata
Transport
Zakłócenia w ruchu lotniczym przez rosyjskie drony to duży koszt dla przewoźników
Transport
Loty w Polsce opóźnione i odwołane po wtargnięciu rosyjskich dronów
Transport
Krach w lotach z Europy do USA. Łatwo znaleźć tanie bilety
Transport
Latanie we wrześniu tylko dla pasażerów o mocnych nerwach. Idzie fala strajków
Reklama
Reklama