Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.04.2019 18:15 Publikacja: 19.04.2019 16:52
Foto: AFP
Takie powiadomienie otrzymały trzy linie amerykańskie: American Airlines, Southwest Airlines i kanadyjski WestJet Airlines, oraz polski LOT.
Producentem napędu do Maxów jest spółka CFM założona wspólnie przez francuski Safran i amerykański GE. Gdyby okazało się, że rzeczywiście doszło do tego zjawiska, to trzeba w nich będzie wymienić dyszę paliwową. Jak zapewnia CFM, jest to normalna procedura przy konserwacji silników. Zdaniem Bloomberga może jednak być to kolejny problem dla przewoźników, którzy mają Maxy w swojej flocie. Według przewoźników, to nic nadzwyczajnego, po prostu normalna procedura. A Boeingowi chodzi najprawdopodobniej o to, żeby w momencie gdy Maxy uzyskają niezbędne certyfikaty, mogły jak najszybciej wrócić do latania z pasażerami, bo silniki już będą po wszystkich niezbędnych przeglądach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Włoska regionalna linia lotnicza SkyAlps planuje zadebiutować na Lotnisku Chopina, uruchamiając bezpośrednie rej...
Rosyjski generał, który wydał rozkaz zestrzelenia samolotu rejsowego Azerbaijan Airlines, nie został ukarany. Wr...
Z braku maszyn Rosjanie sięgają po stare samoloty. Maszyna An-24, przewożąca 49 osób, rozbiła się na dalekim wsc...
Rosyjskie lotnictwo pasażerskie jest to coraz większej zapaści. Z braku maszyn sięga po stare samoloty. Dziś ran...
Ryanair grozi, że jeśli wejdą cła na samoloty, to nie odbierze swoich boeingów. Dla Embraera 50-proc. taryfa ozn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas