Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 30.05.2019 12:05 Publikacja: 30.05.2019 12:05
Foto: Bloomberg
Koncern ma nadzieję na potwierdzenie swej pozycji w segmencie mini-jumbo, w którym konkuruje z A350-1000 europejskiego producenta, liczy też na nowe zamówienia po ogłoszeniu przez Airbusa o zaprzestaniu produkcji A380.
Samolotu nie uda się pokazać An salonie pod Paryżem (17-23 czerwca), a byłaby to idealna okazja marketingowa. Boeing nie chciał podać żadnych szczegółów dotyczących pierwszego lotu ani udziału w salonie na Le Bourget. Wczesnej podawał, że pierwszy lot nastąpi w 2019 r., a klienci zaczną otrzymywać te maszyny w 2020 r.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas