Aktualizacja: 12.06.2019 13:18 Publikacja: 12.06.2019 13:15
Foto: Bloomberg
Klienci odebrali więc 30 samolotów, a rok wcześniej 68. Zamówienia netto (po odliczeniu rezygnacji i zmiany typów) są po 5 miesiącach ujemne: jest ich mniej o 125 sztuk niż rok temu.
Wszystkie MAXy na świecie zostały uziemione po katastrofie samolotu Ethiopian Airlines 10 marca, w 5 miesięcy po stracie takiej samej maszyny w Indonezji. W obu katastrofach zginęło 347 ludzi — przypomniał Reuter.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas