Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.07.2019 11:46 Publikacja: 12.07.2019 10:24
Foto: materiały prasowe)
Jego szefowie zapewniają, że nie jest to kara za kłopoty z MAXem. Zastąpi go pracownik, który wyprowadził Boeinga z problemów przy produkcji Dreamlinera.
Lindbald jest pierwszą osobą zatrudnioną przy produkcji MAX, która traci pracę podczas kryzysu, ale drugą odchodzącą z Boeinga zatrudnioną przy produkcji B737. Odejście 57-letniego inżyniera, który w koncernie przepracował 34 lata, spowodowało większe przesunięcia w programie budowy samolotów średniego zasięgu, czyli maszyn, które najwięcej zarabiają dla Boeinga. Eric Lindbald jako wiceprezes wcześniej odpowiadał za całą produkcję w Renton i został przesunięty do nadzorowania MAXów po tym, jak Boeing w sierpniu 2018 zaczął mieć kłopoty z dostawcami silników, zbiorników na paliwo oraz innych komponentów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas