Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.11.2019 16:37 Publikacja: 14.11.2019 16:36
Foto: Bloomberg
- Wybraliśmy je na podstawie sprawdzonej skuteczności w działalności komercyjnej - wyjaśnił prezes Akbar al-Baker.
Pierwotnie linia z Kataru zamówiła u Pratta&Whitneya silniki do A320neo, które w 2017 r. zamieniła na większe A321neo. Nie wiadomo teraz, jaki status mają silniki amerykańskiego producenta. W 2016 r. linia zagroziła rezygnacją z zakupu A320neo wraz z anulowaniem zamówień w P&W, bo miała zastrzeżenia do ich osiągów, ostatecznie zamieniła samoloty na większe - przypomniał Reuter.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas