Aktualizacja: 22.12.2019 16:01 Publikacja: 22.12.2019 14:38
Foto: Bloomberg
A to oznacza, że rozbudowa może się zakończyć nie wcześniej niż w 2028-2029 roku. Co z kolei znaczy, że rozbudowa Heathrow jest tak samo opóźniona, jak oddanie do użytku berlińskiego lotniska Berlin Brandenburg.
Zarządzający Heathrow zwrócili się do CAA, aby zgodzili się na zwiększenie wydatków ze środków publicznych z obecnych 650 mln do 2,4 mld funtów. CAA nie wydała zgody obawiając się, że tak znaczący wzrost kosztów zostanie przełożony na opłaty pasażerskie, więc Heathrow stanie się jednym z najdroższych portów w Europie. —Pasażerowie nie mogą ponosić ryzyka w sytuacji, kiedy Heathrow Airport Limited przestrzeli z wydatkami i to już w okresie planowania, a w dodatku nie ma jeszcze zgody na tę inwestycję — mówił Paul Smith z CAA.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas